Husvagnsparkering

Boka här så ses vi på klubben

Bokning av ställplatser för säsongen 2023.

Husbilar och husvagnar

Vi har 9 uppställningsplatser med tillgång till el för husbilar och husvagnar på vår parkering. Bokar gör man enklast via bokningskalendern här på sidan genom att välja in- & utcheckningsdatum för sin önskade vistelse. Notera att du betalar med kort i samband med att bokningen görs, vid utebliven betalning kommer bokningen inte att registreras hos oss.

Uppställningsplatserna ligger ca 75 meter från klubbhus och omklädningsrum.
I omklädningsrummen som är öppna med tidlås så finns det tillgång till både dusch och toalett.

På klubbens restaurang serveras det dagens rätt mellan 11.00 – 14.00 men det finns naturligtvis även en á la carte meny.
Vi har också öl- och vinrättigheter..

Priser

För dig som spelar golf kostar det 225 kr/natt.
Övrig uppställning 300 kr/natt.

Anländer du när receptionen är stängd så går det bra att maila info@oskarshamnsgk.com.

Bokningsvillkor

Betalning sker online med kort i samband med att bokningen görs eller vid ankomst till Oskarshamns GK. Bokning som ej avbokats debiteras i sin helhet via faktura + 45 kr i faktureringsavgift.

Incheckning sker från 15.00 Utcheckning sker senast 14.00

För om- eller avbokning kontakta klubben på info@oskarshamnsgk.com eller telefon: 0491-940 00
Vi förbehåller oss rätten att kunna flytta ekipage mellan ställplatser då fullbokat läge föreligger.
Har du starttid på förmiddagen ber vi dig flytta ditt ekipage till den vanliga parkeringsplatsen innan du slår ut.

Varmt välkommen!